Show simple item record

dc.contributor.advisorDemirel, Özcantr_TR
dc.contributor.authorEpçaçan, Cevdettr_TR
dc.date.accessioned2015-10-15T06:14:47Z
dc.date.available2015-10-15T06:14:47Z
dc.date.issued2008tr_TR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11655/1774
dc.description.abstractThe purpose of this study is to determine effects of Coop-Dis-Q And POSSE readingcomprehension strategies on 5. grade students reading comprehension levels, attitudesto Turkish lesson, self-efficacy beliefs of reading comprehension and written expressionskills.tr_TR
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherSosyal Bilimler Enstitüsütr_TR
dc.subjectLearning strategiestr_TR
dc.titleOkuduğunu Anlama Stratejilerinin Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenme Ürünlerine Etkisitr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesistr_TR
dc.callno2008/1069tr_TR
dc.bolumEğitim Bilimleri Anabilim Dalıtr_TR
dc.description.ozetBu çalışmanın amacı, İTS (İşbirlikli Öğrenme – Tartışma – Sorgulama) ve TİÖD(Tahmin – İnceleme – Özetleme – Örgütleme – Değerlendirme) okuduğunu anlamastratejilerinin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama düzeyleri, Türkçedersine ilişkin tutumları, okuduğunu anlama öz yeterlik algıları ve yazılı anlatımbecerileri üzerindeki etkilerini belirlemektir.tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record