• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Eğitim Fakültesi
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Tez Koleksiyonu
  • Search
  •   DSpace Home
  • Eğitim Fakültesi
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Tez Koleksiyonu
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

xmlui.mirage2.discovery.showAdvancedFiltersxmlui.mirage2.discovery.hideAdvancedFilters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Algoritma Öğretiminde Çözümlü Örnek Kullanımının Öğrenci Başarısına ve Bilişsel Yüke Etkileri 

Tepgeç, Mustafa (Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017)
The aim of the study is to examine the effects of two instructional strategies (traditional and faded worked example) in teaching algorithm on university students' achievement and cognitive load. In this study, randomized ...

Robotik Kodlama Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Kodlamaya İlişkin Özyeterlik Algılarına Etkisi Ve Etkinliklere İlişkin Öğrenci Yaşantıları 

Kasalak, İbrahim (Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017)
In this study, it was aimed to determine whether there is a meaningful relationship between robotic coding activities at secondary school level and self-efficacy perceptions related to block-based programming. In addition, ...

Blok Tabanlı Görsel Ve Metin Tabanlı Programlama Öğretimlerinin Erişi, Mantıksal Düşünme Ve Motivasyona Etkileri 

Saygıner, Şenol (Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017)
This study aims to identify the effects of block-based visual and text-based programminginstructions on the students' achievement, logical thinking and their motivation for programming. The study group of the research ...

Oyunlaştırılmış Bir Öğrenme Ortamının Tasarlanması, Uygulanması ve Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi 

Çağlar, Şeyma (Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017)
Aim of this study was to design an online learning environment including different gamification components, to describe flow, emotional engagement, motivation, and achievement of the participants in this environment, and ...
Hacettepe Üniversitesi Kütüphaneleri
Açık Erişim Birimi
Beytepe Kütüphanesi | Tel: (90 - 312) 297 6585-117 || Sağlık Bilimleri Kütüphanesi | Tel: (90 - 312) 305 1067
Bizi Takip Edebilirsiniz: Facebook | Twitter | Youtube | Instagram
Web sayfası:www.library.hacettepe.edu.tr | E-posta:openaccess@hacettepe.edu.tr
Sayfanın çıktısını almak için lütfen tıklayınız.
Contact Us | Send Feedback



DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Theme by 
Atmire NV
 

 


DSpace@Hacettepe
huk openaire onayı
by OpenAIRE

About HUAES
Open Access PolicyGuidesSubcriptionsContact

livechat

sherpa/romeo

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherLanguageRightsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_indexFundingxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_subtypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherLanguageRightsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_indexFundingxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_subtype

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorKasalak, İbrahim (1)Saygıner, Şenol (1)Tepgeç, Mustafa (1)Çağlar, Şeyma (1)SubjectAchievement (1)akış (1)Algoritma Öğretimi (1)başarı (1)Bilişsel Yük (1)Block-based visual programming (1)Blok based programming (1)Blok tabanlı görsel programlama (1)Blok temelli programlama (1)duyuşsal bağlılık (1)... View MoreDate Issued
2017 (4)
Has File(s)
Yes (4)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Theme by 
Atmire NV