• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Eğitim Fakültesi
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Tez Koleksiyonu
  • Search
  •   DSpace Home
  • Eğitim Fakültesi
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
  • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Tez Koleksiyonu
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

xmlui.mirage2.discovery.showAdvancedFiltersxmlui.mirage2.discovery.hideAdvancedFilters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-9 of 9

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Programlama Öğretiminde Bilgisayımsal Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Oyun Tabanlı Bir Tasarım Modeli Önerisi 

Özmen, Büşra (Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020-12-18)
The aim of this research is to design, implement and evaluate a learning environment based on game programming activities for the development of computational thinking skills of middle school students and to produce design ...

Video Dönüt Uygulamasının Algılanan Dönüt Kalitesi, Dönüt Kullanım Düzeyi ve Motivasyona Etkisi 

Yiğit, Mehmet Fatih (Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020)
This study investigates the effect of video feedback implementation on students' perceived feedback quality, feedback use level and motivation. The study was carried out in the spring semester of the 2019/2020 academic ...

Yabancı Dil Eğitimi İçin Geliştirilmiş Bir Mobil E-Kitabın Kullanılabilirlik Durumunun Hedef Kitle Deneyimi Üzerinden İncelenmesi 

Tilgel, Hakan (Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020-09-11)
This study aims to comprehensively examine the usability of an e-book used in foreign language education and user satisfaction. 16 volunteer students studying English from a foundation university in Ankara and an e-book ...

Fabl Animasyon İçerikli İşbirlikli E-Kitabın Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuma Performansına Etkisi 

Özer Şanal , Seda (Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020)
In this study is to develop and to investigate effects of a collaborative e-book with fabl animation content that will support reading accuracy, reading speed and reading comprehension performance of students with special ...

Bilişim Teknolojisi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Sayısal Ayak İzi Kavramlarının İncelenmesi 

Acele , Bahar (Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020-03-04)
The purpose of this study is to examine the conceptions of information technology teachers and preservice teachers on digital footprint. The digital footprint is a natural consequence of existence in online environments ...

Dönüştürülmüş Öğrenmenin Çevrimiçi Boyutunu Oyunlaştırmanın Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaşantılarına Etkisi 

Gündüz, Abdullah Yasin (Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020-01-09)
Interaction and individualized learning are at the center of flipped learning. The understanding underlying the approach is not new and is based on students coming to the class by completing their preparations for the ...

Dikkat Ağlarının ve Göz Hareketlerinin Hata Ayıklama Performansı Üzerine Etkisinin İncelenmesi 

Akçay, Arif (Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020)
The purpose of this research is to determine the effects of ...

Oyunlaştırılmış İngilizce Dersinde Başarı, Tutum ve Motivasyon Değişkenlerinin İncelenmesi 

Ertan, Kübra (Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020)
Gamification can be defined as using game design elements in non-game contexts. Although most of the studies indicate that gamification has a positive impact on achievement, some of them claim that the effect is not ...

Öğretmenler İçin Bilgi İşlemsel Düşünmeye Özelleşmiş Bir Çevrimiçi Öğrenme Ortamının Tasarımı 

Sayın, Zehra (Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020-12-28)
The aim of this study is to design an online learning environment which has been specialized for computational thinking of teachers. An opportunity has been provided related to experiencing a process with the development ...
Hacettepe Üniversitesi Kütüphaneleri
Açık Erişim Birimi
Beytepe Kütüphanesi | Tel: (90 - 312) 297 6585-117 || Sağlık Bilimleri Kütüphanesi | Tel: (90 - 312) 305 1067
Bizi Takip Edebilirsiniz: Facebook | Twitter | Youtube | Instagram
Web sayfası:www.library.hacettepe.edu.tr | E-posta:openaccess@hacettepe.edu.tr
Sayfanın çıktısını almak için lütfen tıklayınız.
Contact Us | Send Feedback



DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Theme by 
Atmire NV
 

 


DSpace@Hacettepe
huk openaire onayı
by OpenAIRE

About HUAES
Open Access PolicyGuidesSubcriptionsContact

livechat

sherpa/romeo

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherLanguageRightsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_indexFundingxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_subtypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherLanguageRightsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_indexFundingxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_subtype

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAkçay, Arif (1)Ertan, Kübra (1)Gündüz, Abdullah Yasin (1)Sayın, Zehra (1)Tilgel, Hakan (1)will be generated::orcid::0000-0002-3476-7619 (1)will be generated::orcid::0000-0002-9893-7066 (1)Özer Şanal , Seda (1)Özmen, Büşra (1)SubjectBaşarı (2)Bilgi kaynakları (2)Eğitim kuramı. Eğitim uygulamaları. (2)Motivasyon (2)Oyunlaştırma (2)Algoritma tasarımı (1)Algılanan dönüt kalitesi (1)Ayrıştırma (1)Bilgi işlemsel düşünme (1)Bilgi-işlemsel düşünme (1)... View MoreDate Issued
2020 (9)
Has File(s)
Yes (9)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Theme by 
Atmire NV