• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Mühendislik Fakültesi
  • Bilgisayar Mühendisliği Bölümü
  • Bilgisayar Mühendisliği Bölümü Tez Koleksiyonu
  • Search
  •   DSpace Home
  • Mühendislik Fakültesi
  • Bilgisayar Mühendisliği Bölümü
  • Bilgisayar Mühendisliği Bölümü Tez Koleksiyonu
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

xmlui.mirage2.discovery.showAdvancedFiltersxmlui.mirage2.discovery.hideAdvancedFilters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 32

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Uçtan-Uca Konuşma Tanıma Modeli: Türkçe'deki Deneyler 

ASEFISARAY, BEHNAM (Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018)
For decades, the main components of Automatic Speech Recognition (ASR) systems have been pronunciation dictionary and Hidden Markov Models (HMMs). HMMs assume conditional independence between its output and creating the ...

Bankacılık Alanında Kişisel Yazılım Test Eforunu Tahmin Etmek İçin Proxy Tabanlı Bir Metot Ve Vaka Çalışması 

Kahveci, Gizem (Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018)
In this study, a new method was developed to support the software project managers of a private local bank in estimating the required functional test effort/duration of the developed software units. This method allows the ...

Sağlık Süreçlerini İyileştirmede Süreç Madenciliği Tekniğini Kullanan Bir Performans Analiz Metodu 

Erdoğan, Tuğba (Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-07-05)
A PERFORMANCE ANALYSIS METHOD FOR HEALTHCARE PROCESS IMPROVEMENT USING PROCESS MINING TECHNIQUE In the last decade, as an emerging technique for business processes management, process mining has been applied in many ...

Image Collection Summarization With Intrinsic Properties 

Erdoğan, Göksu (Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018)
Visual summarization is an inherently complex process as its definition has some subjectivity in itself that there is nothing like a single perfect summary. In general, a good summary consists of two main properties which ...

Uygulamaların Mobil Ve Masaüstü Sürümlerinin Kod Tabanlı Karşılaştırması: Keşifsel Bir Çalışma 

Sönmez Çiçek, Sena (Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-09-03)
Characteristics of a given software platform usually have profound effects on the design and source code of applications developed in that platform. There are fewer studies evaluating or comparing the features of desktop ...

Eski Türkçe Metinlerin Günümüz Türkçesine Sadeleştirilmesi 

Özkan, Erol (Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-01)
Changes in a language over time causes the text written in old times contain a lot of words that are not used at the present time. This makes it difficult for readers to understand old texts. The goal of text simplification ...

Android Uygulama Kurulum Sürecı̇ İçin Verı̇mlı̇ Bir Evrı̇msel Tabanlı Fuzz Testı̇ 

Hataş, Veysel (Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018)
Automated tools based on source code analysis used in application development and test phases are insufficient to ensure application security. For this reason, researchers also resort to fuzz testing methods to analyze ...

Mobil Uygulamaların Evriminde Kalitenin Gelişimi 

Gezici, Bahar (Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018)
Mobile applications are becoming complex software systems as they rapidly evolve and grow constantly to meet user requirements. However, satisfying these requirements may lead to poor design choices known as ‘antipatterns’ ...

Yazılım Ürün Hattındaki Modüllerin Özellik Ağacı Analizi İle Yeniden Kullanılabilirliğinin Arttırılması: Osgi Çerçeveli Radar Kullanıcı Arayüzü Örneği 

Cankurtaran, Ezgi (Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018)
Software reuse is an important practice in software development because of its potential to reduce costs by shortening development time and increasing software quality. Although software reuse is applied in different ...

Daha İnandırıcı Oyun Karakterleri İçin Bayes ve Q-Learning Tabanlı Yaklaşım 

Yılmaz, Osman (Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018)
One of the goals of modern game programming is adapting the life-like characteristics and concepts into games. This approach is adopted to offer game agents that exhibit more engaging behavior. Methods that prioritize ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Hacettepe Üniversitesi Kütüphaneleri
Açık Erişim Birimi
Beytepe Kütüphanesi | Tel: (90 - 312) 297 6585-117 || Sağlık Bilimleri Kütüphanesi | Tel: (90 - 312) 305 1067
Bizi Takip Edebilirsiniz: Facebook | Twitter | Youtube | Instagram
Web sayfası:www.library.hacettepe.edu.tr | E-posta:openaccess@hacettepe.edu.tr
Sayfanın çıktısını almak için lütfen tıklayınız.
Contact Us | Send Feedback



DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Theme by 
Atmire NV
 

 


DSpace@Hacettepe
huk openaire onayı
by OpenAIRE

About HUAES
Open Access PolicyGuidesSubcriptionsContact

livechat

sherpa/romeo

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherLanguageRightsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_indexFundingxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_subtypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeDepartmentPublisherLanguageRightsxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_indexFundingxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_subtype

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAkkaya , Emre Kağan (1)Altıntaş, Melih (1)ASEFISARAY, BEHNAM (1)ATVAR, ANIL (1)Aydın , Fehime (1)Cankurtaran, Ezgi (1)Dalabasmaz, Orhun (1)Erdoğan, Göksu (1)Erdoğan, Tuğba (1)Gezici, Bahar (1)... View MoreSubjectDerin öğrenme (2)Sınıflandırma (2)yazılım metrikleri (2)Yazılım Mühendisliği (2)3b bütünleşmiş devreler (1)3b noc (1)3b yüa (1)3d integrated circuits (1)Android (1)anfis (1)... View MoreDate Issued
2018 (32)
Has File(s)Yes (32)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Theme by 
Atmire NV