• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   Ana Sayfa
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme Bölümü
  • Ara
  •   Ana Sayfa
  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme Bölümü
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filitreleri GösterGelişmiş Filitreleri Sakla

Filitreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filitreleri kullanın.

Toplam kayıt 227, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçeneği:
  • İlgi
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Y.Tarihi Artan
  • Y.Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Çalışanın Kişilik Özellikleri ve Psikolojik Güçlendirmenin İş Motivasyonu Üzerine Etkileri: Türkiye ve Yemen Uygulaması 

Balfakih, Doaa (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
This study was conducted to reveal the effects of personality traits and psychological empowerment on the motivation of a sample of 165 participants from Yemen and Turkish NGOs. 82 of the participants were Yemeni and 83 ...

Ulusmerkezciliğin Küresel Kültür Konumlandırması ile Oluşturulan Reklamlara Yönelik Tutuma Etkisi: Irak-Türkiye Örneği 

Salihi , Maryam (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
This study investigates the intercultural effects of ethnocentric dimensions of consumers on their attitudes towards an advertisement made by positioning global consumer culture. Turkey and Iraq to investigate these effects ...

Ürüne Ait Özelliklerin Satın Almadaki Etkisinin Tüketim ve Endüstriyel Pazarlar İçin Değerlendirilmesi 

Yıldırım Akarçay , Merve (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
The aim of this study is to examine comparatively some product attributions that different consumer groups which are individual and industrial consumers give importance when making product evaluation and purchasing decision. ...

Örgütsel Adalet ile Ses Davranışı Arasındaki İlişki: Kültürler Arası Bir Araştırma 

Ergin, Zafer (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
The purpose of this study is to examine the effect of organizational justice on voice behavior. For this purpose, organizational justice and voice behaviour were examined within the scope of overall justice and dimensions ...

Ekolojik Tarım ve Küresel Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri: Oecd Ülkelerinde Bir Uygulama 

Özal, Nesrin (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-09-24)
Agricultural production, always had an important place in providing basic nutritional sources. With the industrial revolution, agricultural sector has rapidly enlarged and the usage of chemical inputs began with the principle ...

Tüketicinin Türk Dizilerinde Yer Alan Kurgusal Markalara Yönelik Tutumunu Etkileyen Faktörler 

Bozlak, Ezel (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
The purpose of this study is to measure the factors affecting consumers’ attitudes towards the fictional service brands that presented in Turkish TV series. Therefore, in this study, the effects of consumer's attitude ...

Türkiye'de Jeotermal Enerji Santrallerinin Ekonomi Açısından Fırsat Maliyetlerinin İncelenmesi 

Arslantaş, Mehmet Eray (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Turkey needs all kinds of resources for the economic position which is in a rapid growth trend. Due to the limited domestic savings, various studies are carried out by the public sector on the sustainability of the deficit ...

Çevrimiçi Anlık Alışverişi Etkileyen İçsel ve Dışsal Faktörler; Türkiye ve Güney Kore Örneği 

Park , Woohee (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-09-27)
The main objective of this thesis is to examine the internal and external factors affecting online impulse buying of consumers in Turkey and South Korea. Factors influencing online impulse buying are classified as internal ...

Marka Krizi Çerçevesinde Çevre Bilinci, Marka Güveni, Marka Duygusu, Olumsuz Bilgiye Karşı Direnç ve Tekrar Satın Alma Niyetinin İncelenmesi 

Kılıç , Seyit İhsan (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-09-27)
The purpose of this study is to explore the relationships between environmental consciousness, brand trust, and brand affect with repurchase intention and resistance to negative information in the context of brand crisis. ...

Lüks Değer Algısının Cinsiyete Göre Farklılıklarının Belirlenmesine Yönelik Ampirik Bir Araştırma 

Erdağı, Gence (Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
The aim of this study is to investigate whether perceived luxury value differ according to gender. For this purpose, the model proposed by Wiedmann et al. (2009) was examined. In this study, exploratory factor analysis and ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 23
Hacettepe Üniversitesi Kütüphaneleri
Açık Erişim Birimi
Beytepe Kütüphanesi | Tel: (90 - 312) 297 6585-117 || Sağlık Bilimleri Kütüphanesi | Tel: (90 - 312) 305 1067
Bizi Takip Edebilirsiniz: Facebook | Twitter | Youtube | Instagram
Web sayfası:www.library.hacettepe.edu.tr | E-posta:openaccess@hacettepe.edu.tr
Sayfanın çıktısını almak için lütfen tıklayınız.
İletişim | Geri Bildirim



DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Theme by 
Atmire NV
 

 


DSpace@Hacettepe
huk openaire onayı
by OpenAIRE

Hakkımızda
Açık Erişim PolitikasıVeri Giriş RehberleriÜyeliklerİletişim

livechat

sherpa/romeo

Göz at

Tüm Açık ArşivBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDizinleme Kaynağına GöreFonlayan Kuruma GöreAlt Türe GöreBu BölümTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreDile GöreErişim Şekline GöreDizinleme Kaynağına GöreFonlayan Kuruma GöreAlt Türe Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarErgeneli, Azize (9)Bitmis, M. Gokhan (4)Camgoz, Selin Metin (4)Arslan, Oezguer (2)Ekmekci, Ozge Tayfur (2)Hnich, Brahim (2)Karan, Mehmet Baha (2)Karapinar, Pinar Bayhan (2)Kavak, B (2)Pamuk, Nurten Sinem (2)... Daha fazlaKonuSosyal bilimler (22)Business & Economics (13)H- Sosyal bilimler (6)Bilgi kaynakları (3)İş-aile çatışması (3)Pazarlama (3)Social Sciences - Other Topics (3)Türkiye (3)veri zarflama analizi (3)A - Genel konular (2)... Daha fazlaYayın Tarihi2020 - 2021 (28)2010 - 2019 (184)2000 - 2009 (10)1999 - 1999 (1)Mevcut Dosya(lar)Var (223)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Theme by 
Atmire NV