Search
Now showing items 1-5 of 5
Yükseköğretim Kurumlarında Web Tabanlı Uzaktan Eğitim Programları Bileşenleri: Uygulamalar Ve Sorun Alanları
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014)
This study proposed to determine the main components needed in web-based distance education programs in order to improve the effectiveness of today s increasing number of web-based distance education programs.Formative ...
Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerle İlgili Yapılan Araştırmaların İncelenmesi: Tematik İçerik Analizi Çalışması
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-05)
The aim of this study is to integrate the results of the researches carried out over the last 10 years with a clear overview and to determine the general trends, and also to develop further suggestions that will contribute ...
Öğrenme Analitiklerine Dayalı Gösterge Paneli Müdahalesinin Öğrenci Etkileşimi ve Akademik Başarısına Etkisi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
Along with the developing technology, an increase is observed in the use of distance education environments. In distance education, unlike traditional education environments, learner-instructor interaction, learner-learner ...
Uzaktan Eğitim Ortamlarında Deneyimlenen Duyguların Öğrenme Sürecindeki Rolünün İncelenmesi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022-10)
The aim of this study to develop and test a model the effect of student emotions on student engagement, the mediator effect of online learning readiness and the moderator effect of metacognition in distance education ...
Yükseköğretim Öğrencilerinin Çevrimiçi Etkileşim Deneyimleri
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2024)
The purpose of this study was to understand the interaction experiences of higher education
students in online environment through case study method. The study group of the research
consisted of 11 undergraduate students ...