Search
Now showing items 1-4 of 4
Ebeveyn ve Öğretmenlerin Bilim Okuryazarlık Düzeyleri ile Okul Öncesi Dönemde Bilim Eğitimine İlişkin Görüşleri
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021-04)
The aim of this study is to determine the science literacy levels of preschool teachers and parents with children in early childhood, to examine their views on science literacy and science education, and to reveal their ...
Okulöncesi Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi ile Bilgi İletişim Teknolojisi Kullanımı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
In this study, it was aiming to determine the relation between the technological
pedagogical content knowledge (TPACK) of preschool teachers and the use of
information and communication technology (ICT). In addition, ...
Sanal Ortamlarda Okuma ve Yazma Güçlüklerini Gidermeye Yönelik Paylaşılan Etkinlik Sayfalarının Özellikleri
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
This basic descriptive study investigated the features of online activity pages that help people overcome reading and writing difficulties. Data were collected from “ogretmentavsiyesi.wordpress.com,” “www.mustafa-turan.com,” ...
5N1K Teknoloji Modelinin İlkokul 1. sınıfta Okuma Becerisine İlişkin Bazı Değişkenlere Etkisi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
The main purpose of this research is to examine the effect of the technology integration model-based application on some reading variables of primary school 1st grade students. For this purpose, the research was designed ...