Search
Now showing items 1-3 of 3
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim Süreçlerine Yönelik Görüş ve Deneyimlerinin İncelenmesi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2024)
In today's world where knowledge is constantly changing and developing, the teaching profession is also a part of this change. Professional development practices facilitate this change process. The aim of this study, which ...
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Öz Değerlendirmelerinin Öğrenme Döngüleri Modeli İle İncelenmesi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2024)
Preschool teachers' professional self-assessment plays an important role in their professional development. It is very important for teachers to assess their professional acts, knowledge, and skills. Although there have ...
Erken Yıllarda Etken Öğretmenlik: Okul Öncesi Öğretmenlerini Etken Yapan Özelliklerin ve Uygulamaların İncelenmesi
(Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2024)
The aim of this study is to examine the characteristics and practices of agent early childhood teachers. The sample comprises preschool teachers in Burdur. The study employed an explanatory sequential design, a mixed-methods ...