Search
Now showing items 1-5 of 5
Sağlık Kurumlarında Hizmet Hatası Telafi Stratejilerinin Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Due to the unique characteristics of health services, it is inevitable that service failure occur in the service delivery process. Service failures cause dissatisfaction and complaints of customers purchasing service from ...
Sağlık Çalışanlarının Teknostres Düzeyinin Algılanan Verimlilikleri Üzerine Etkisi
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
The use of information and communication technologies has enormously pervaded and spread in the health sector as in other sectors. While the intense use of such technologies by hospital employees may increase their ...
Hekim ve Hemşirelerin Özgeci Davranışlarının Tükenmişlik Üzerine Etkisinin Değerlendirilmesi: Azerbaycan’da Bir Uygulama
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
This cross-sectional study aims to reveal the effect of altruistic behaviour perceptions of physicians and nurses on their burnout levels and whether their perceptions of altruistic behaviour and assessments of their burnout ...
Ankara'daki Özel Hastanelerin Dijital Hastane EMRAM Standartlarına Uygunluğunun İncelenmesi
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2023)
Technological developments in the world are advancing rapidly and new technologies are
emerging that make our life, work and daily life easier every day. Of course, health systems also
take their share from these rapid ...
Değişim Yorgunluğu ile Algılanan Örgüt Kültürü, Tükenmişlik, İşten Ayrılma Niyeti ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi: Sağlık Sektöründe Bir Uygulama
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
This study aims to reveal the relationships between change fatigue and perceived organizational culture, burnout, organizational commitment and turnover intention; to examine the effects of change fatigue on burnout, ...